marți, 17 ianuarie 2012

Deschide-mi poarta tata.....

Mare-i golul cae-n urma l-ai lasat,
Durereoasa-i rana ce ne-a sfasiat.
Mare-i jertfa care iarasi Ti-am adus
Te rugam, primeste-o,Bunule Iisus...
In ierusalimul care l-a dorit,
Da-i,Iisuse,locul cel fagaduit,
Langa toti aceia care Te-au urmat
Si cu stralucire I-ai incununat.....
         In urma cu aproape 7 ani am pierdut pe cel care ne-a fost tata.De atunci cel mai greu drum este acela care duce spre cimitir unde cei mai dragi au plecat spre somnul mortii,numai ca brazdarea durerii nui usoara iar cuvantul despartire nui atat de milos.Anii trec dar urma lor nu se uita ci apasa greu peste celelalte ce mai vin de intampinat.
          Vreau sa-l pot vedea acum cand vremea a inintat dar numi mai raspunde,nu vrea sa-mi mai vorbrasca,iar cruce-ai rece si pamantul atat de mut si de surd.

  Nu mai intreb unde ne vom intalni,esti in fiecare mirare si lacrima inluntrul meu si cel spre care merg cu bratele deschise--zbor,plutire,vis, real si zbor atata durere si dor duc in mine si tot striga ...``tu``.
                Mi-e dor de tatal meu 
                Mi-e dor de-a lui mustrare
  Mi-e dor de el si plang ingenunchiata
                La poarta vesniciei incuiata
                Si bate vantul pe pamant
                Taticule  deschide-mi poarta 
                O clipa doar sa ma-ncalzesc 
                Sa fug de iadul cel lumesc 
                O clipa doar sa te privesc 
                Te rog ,deschide poarta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu