marți, 22 noiembrie 2011

Al cui chip purtam?

       Dragă soră şi draga frate,

Vin in faţa ta cu o întrebare care mi-am puso uneori când privesc în jurul meu.Oare al cui e omul de azi?Uitându-me la învăţătura Sfintei Scripturi la îndemnurile Sfintilor Parinţi şi apoi întorcându-ne spre lume vedem noroiul ce sa aşternut peste întreaga omenire depărtată de Golgota de Domnul.Suntem chip şi asemănare a Lui,ce minunat a creat Domnul pe om şi câtă binecuvântare a dăruit lui,dar azi a cui suntem?Ce stăpân slujim?Unde petrecem timpul vieţii nostre?Dragă suflet tu a cui eşti?Ce chip porţi?
Oamnenilor le place doar să-şi laude legea lor,dar nu să o ţină.La place numai să-şi laude credinţa,dar nu s-o trăiască.Bisericile zilelor nostre au devenit ziduri,preotul este pentru mulţi un om oarecare.Sfintele slujbe nu mai sunt cinstite ca atare,mergem la biserica doar că asa se face.Am intrebat o femee carea avea multă evlavie la biserică,,Draga sora ce te face sa fii cu atâta credinţă?La care ia mia spus:,,Eu vin la biserică ca să nu ma vorbească lumea că stau duminica acasă,şi de aceea stau aici de zori pâna se termină.Dar mai vorbesc şi eu sa aflu ce sa mai facut peste săptămână!"Acest răspuns ma intristat tare rau şi am aflat de ce numai este harul de altă dată,de ce slujba trece parcă nici nu ar veni Hristos ci un oarecare seaman in mijlocul nostru.Dar de ce?De ce, cand timpul ne dă atâta libertate,oare nu acum avem  cea mai mare nevoie de mântuire?Tu de ce te duci la Sfântul lacaş?Nu vrei să te întâlneşti, cu Iisus care se jertfeşte pentru tine de fiecare dată când poate tu te gândeşti la alte lucruri,când tu stai nepăsător aşteptând finalul.Dar vai de sufletele acestea care sunt aşa,vai de sfârşitul celor care traiesc ca oameni nu ca fii ai lui Hristos.
     Câtă linişte se aşterne peste sufletul meu câd ştiu ca voi fi alături de Hristos în Sfânta Lui Casă,toată fiinţa mea se schimbă şi nu mai sunt omul de dinainte de fiecare dată primesc din pacea Lui care vrea sa se aştearnă şi peste tine dar tu nu o primeşti de acea lasăl azi în viaţa ta!
    Privindu-ne îndatorirea ce o avem să slujim lui şi să nul lasam singur pe Iisus in mijlocul nostru ci să ne apropiem de El!Numai aşa vom ajunge în Ierusalimul ce nou.
   Dreagi fraţi şi dragi surori întru Domnul,predaţi-vă în mana Lui şi crucea vieţii va fi aşa uşoară.Nu vă lăsaţi amăgiţi de diavol.
                     Cu dragoste fraţeasca vă dau binecuvântare...
                                                                             (din cuvintele unui Preot )
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu