miercuri, 23 noiembrie 2011

Daca traiesti in asa fel incat nimeni sa nu-si aminteasca de tine, vei muri singur si chipul tau va muri si el odata cu tine.

Cântarea fără melodie a vieţii mele se scrie brăzdând cu amintiri scutul sufletului,trupul.
Condeiul nu iartă,timpul apasă scobind dureros inima.   Nuanţa de suflet ma descoperă ca o coajă un nou nascut ea ma reprezintă.Privesc oglinzi goale,nu mai visez nu pot să-mi văd ochii sufletului,în clipele cele mai grele
lăsaţi-mă cu cele mai amare lacrimi.
La capătul timpului nu ne mai rămâne decât amintirile scumpe,jertfele iubirii şi mulţumirilr binefacerilor,pe toate cele lalte le pierdem sau le uiţi pe totdeauna......

Am invatat unele lucruri in viata pe care vi le impartasesc si voua!! Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul ... depinde de ceilalti. Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere. Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata. Ci PE CINE ai. Am invatat ca poti continua inca mult timp. Dupa ce ai spus ca nu mai poti... Am invatat ca indiferent cat de mult suferi...Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta. Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc...Si nu faptele sale. Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru...Si pot vedea ceva total diferit.Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore...De catre oameni care nici nu te cunosc. Am invatat ca scrisul...ca si vorbitul...Poate linisti durerile sufletesti.Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult...Iti sunt luati prea repede . Am invatat sa iubesc...Ca sa pot sa fiu iubit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu