luni, 21 noiembrie 2011

Preaiubiteul meu o mie de lanturi ne leaga impreuna.....

Ochii care nu cunosc niciodata zambetul sunt ochii care nu Te-au cunoscut pe Tine niciodata,Iisuse
Inima care n-a simtit niciodata adevarara bucurie este inima care nu Te-a primit in ea niciodata,ca s-o locuiesti Tu.
Inasa eu am aflat lantul de aur ce ma lega de fericire si am spus tuturor:Nu voi uita aceea zi niciodata,ziua in care te-am aflat si in care te-am primit.De atunci viata mea e o scara cu trepte de aur pe care ne suim de pe pamant la cer.
Pe fiecare treapta am lasat un legamant,un psalm,o rugaciune
si de fiecare data am luat o cununa de aur.........
Dragostea mea,Preiubite,nu poate spune numele Tau;ea il sopteste numai..sau il canta saul il scalda in lacrimi
Poti smulge inima mea de o mie de ori,dar dragostea Ta din ea niciodata.
   Ia-o Iisuse Domne,cu ia cu tot!
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu