miercuri, 23 noiembrie 2011

În cartea Ta...


În Cartea Ta îmi scriu mereu
în orice timp şi-n orice loc
eu numai eu, — ori slava mea ori chinul meu —
îmi scriu cu litere de foc.
Îmi scriu ai vieţii mele paşi
cu dragostea şi ura lor
eu numai eu. — Printre prieteni sau vrăjmaşi
mi-i scriu — şi scrisele nu mor.
Îmi scriu ale privirii zări
spre curăţie sau păcat
eu numai eu. — Prin rugăciuni sau desfrânări
îmi scriu cu scris nemaiuitat.
Îmi scriu cuvintele din glas
cu grai de sfânt ori de păgân
eu numai eu. — Ce spun în orice loc şi ceas
îmi scriu şi scrise-n veci rămân.
Îmi scriu şi gândul cel frumos
şi gândul josnic şi sărac
eu numai eu. — Le scriu în faţa lui Cristos
şi scrise-mi vor rămâne-n veac.
Mi-am scris ce-am strâns şi ce-am pierdut
prin vorba sau tăcerea mea
eu numai eu. — Ce-am lenevit sau ce-am făcut
le-am scris şi-n veci vor rămânea.
Le-am scris, iar Mâine când şi eu
pleca-voi din al lumii vis
eu numai eu — mă voi împărtăşi mereu
de tot ce-n Cartea Ta mi-am scris.

Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu